Forumet

Powerplay och Topptipset på G

Skapad av Mattias Hamberg , tis 8 maj 17:02

Hej alla

Har nu tittut och jäklats med Topptipset och Powerplay ett tag och börjar göra framsteg. Förhoppningsvis kommer dessa funktioner finnas på plats inom några veckor :)

Fredrik Ska testa i morgon förmiddag igen
lör 21 apr 22:26
Andreas Nilsson Hej!

Har testar roboten för topptipset nu under veckan och det fungerar utmärkt!

En fråga, varför finns varken lördag eller söndagsomgången med för Topptipset när måndagens Topptips redan ligger uppe?

fre 27 apr 07:24
Mattias Hamberg Har frågat Svenska spel, men de svarar inte. Kan tänka mig att de inte vill ta kunder från vanliga stryktipset ocj europatipset. Kanske tjänar de mer på de spelformerna
lör 28 apr 09:32
Pierre Gasslander Det verkar alltid som DAGENS Topptips omgång inte finns spelbar via Tipsrobot? Det går ju alltid att läsa själv genom att göra raden via morgondagens omgång och ändra i textfilens första rad enligt Svenska Spels enkla instruktioner.. Men det är ju lite jobbigt å mekkigt. Är en lösning nära Mattias? För det känns som det borde ligga på din sajt och inte Svenska Spels fel? :) . Heja Heja!
tis 1 maj 11:20
Mattias Hamberg Jag publicerar de spelbara omgångarna som svenska spel lägger upp i sitt api med omgångsnummer etc. Och där har de valt att inte lägga ut topptipset när det är europatipset och stryktipset. Men kanske går det att lösa på ett finurligt sätt genom att läsa in samma matcher men bara de 8 första och skapa ett ”gissat” omgångsnummer. Men jag frågar inte lova något.
tis 1 maj 17:47
Mattias Hamberg Har nu varit i kontakt med Svenska spel och det visade sig att de hade speciella produkt-id:n för just dessa topptips. Nu är de tillagda. Hoppas att det ska funka nu, det kan alltid vara lite buggigt i början. Men jag fixar det snabbt i så fall.
tor 3 maj 10:08
Magnus Carlström är något fel på topptips sidan i dag ? kommer inte vidare till Live och sedanmera lämna in det på svenska spel
lör 5 maj 08:34
Mattias Hamberg Ska kika på det :)
lör 5 maj 09:29
Mattias Hamberg Sådär, nu är det fixat. Var ett slarvfel av mig.
lör 5 maj 09:46
Mattias Hamberg Sorry. Hittade ytterligare ett fel som ställde till det i liverättningen nu under lördagen. Nu är även det fixat. Som sagt, när man ändrar grejer som är beroende av information från andra källor blir det ibland strul. Tack för visad hänsyn.
lör 5 maj 17:44
Pierre Gasslander Grymt jobbat Mattias, uppskattat!
tis 8 maj 17:02