Forumet

Ny sida ?

Skapad av andreas rudqvist , sön 11 mar 11:00

Sitter här en tisdag och ska börja reka på stryket. Men hittar inte stryket alls. Allt jag ser nu är EU och alla bomber matcher,

Min fråga är då är va fan har hänt ? jag hemskt gärna ha tillbaka den gamla sajten

Mvh Trana

Mattias Hamberg Hej Andreas!

Jag har ändrat lite på första sidan. Jag har fått klagomål på att sidan inte visade tydligare vad man skulle göra och vilka kuponger som man faktiskt kunde spela på. Så av några konsulter och vänner fick jag rådet att "rensa" lite på framsidan och bara visa kupongerna med matcher och allt. Dock valde jag att bara visa de 8 kommande kupongerna vilket gjorde att Stryktipset på måndagen försvann från flödet. Detta ska nu vara åtgärdat. Hoppas att det är ok.
ons 7 mar 13:53
Mattias Hamberg Och jo. Vill du framöver använda den gamla framsidan går det utmärkt. Bokmärk bara denna sida: http://tipsrobot.se/old
ons 7 mar 13:57
andreas rudqvist Ajjemen allt är okey nu :)
Tusen tack
tor 8 mar 09:01
Peter Karlsson Gillar den gamla när man ser aktiva diskussioner direkt.
Går kanske att kombinera på nåt sätt?

tor 8 mar 23:21
Mattias Hamberg Ska höra med min bror om det, håller med dig ;)
fre 9 mar 00:57
andreas rudqvist en del viktningar är borta dessutom
fre 9 mar 18:56
Mattias Hamberg Ja Svenska spel får inte längre dela med sig av sin statistik, så alla statistikbaserade viktningar är borta. Jag jobbar dock på att försöka hitta andra källor
lör 10 mar 11:08
andreas rudqvist Herregud svenska spel stryper mer & mer..

Men väldigt tacksam Hamberg för ditt hårda jobb du lägger ner
lör 10 mar 11:26
Mattias Hamberg Ja, de gör det inte lätt. Framförallt inte det där att de tagit bort möjligheten att se bombenradernas odds, det gör själva rättningen mycket tristare. Men men. Vi jobbar på ;)
lör 10 mar 14:15
Jan O Varför får inte Svenska spel dela med sig längre? Är det lagstiftning eller regelverk?
Eller är det ett internt beslut på Svenska spel?
Synd vilket som. Det var intressant att gå tillbaka och pröva olika viktningar.
sön 11 mar 09:06
Mattias Hamberg De har ett avtal med Betradar, som de köper statistiken ifrån, att inte dela med sig av den, vilket ju känns rimligt. Och att jag själv ska kunna göra ett avtal med betradar eller liknande är helt uteslutet. Det är så fruktansvärt dyrt i sammanhanget.

Men jag har en del idéer på hur jag ska kunna gå vidare.
sön 11 mar 09:17
Jan O Det är ju som du skriver helt rimligt.
Hoppas det går att lösa på annat sätt för det har varit en mycket intressant funktion.

Det har ju varit uppe ett par gånger tidigare i forumet att bidra till driften av sidan och det kanske är mer aktuellt nu map Betradar.
Det kanske ställer till det för dig med inkomster etc, eller så är Betradar för dyrt ändå?
sön 11 mar 09:58
Mattias Hamberg Tja... Man får gärna bidra ekonomiskt om man vill, man skulle kanske skapa någon sorts patreon-tjänst eller liknande. Men jag tror ändå det finns bättre sätt, har skickat ett mejl till Svenska spel och inväntar svar. Eventuellt kan det lösas på ett lite oväntat sätt :) Annars ska jag försöka hitta andra sätt. Kan vara rätt påhittig när det gäller.
sön 11 mar 11:00