Forumet

Stöta Tipsrobot!

Skapad av Fredrik , fre 27 okt 16:21

God kväll!
Vi är många som använder Tipsroboten. Jag tycker vi
borde bidra med en slant till Mattias som gör ett
kanonjobb! Så kom igen tippare så bidrar vi med det vi kan!

Mattias på vilket sätt kan vi bidra med en slant?
Fredde

marcus andersson Han får ju en slant per inbetalad rad till SvenskaSpel som du genererar via Tipsrobot.
Så om du vill bidra kan du ju tippa för mer pengar.

Annars är det väl några extrafunktioner som ligger på agendan kan jag tänka mig. Där man kanske betalar per månad eller år för något +medlemskap så att han får en fast inkomst.
lör 14 okt 15:09
Fredrik Hej!

Aha okej visste inte det. Men kanonbra! Lite synd att han inte kommenterar själv inlägg här den senaste tiden.
lör 14 okt 15:39
Andreas Hamberg Kan kliva in som representant för tipsrobot.se och är tacksam för att ni gillar tjänsten. Och en donationskampanj är inget som siten vill driva utan vi skulle hellre se tips på tjänster ni efterfrågar och ifall det är nått mer ni söker.

Så tips idéer och förslag är mycket välkomnat. Håller på skissa på lite olika nya tjänster och skulle nån efterfråga nått som råkar ligga i planeringen så kommer den tjänsten självklart att prioriteras.

vh andreas
tis 17 okt 20:44
Mattias Hamberg För min del är det rätt lugnt faktiskt. Fixar smågrejer i smyg mellan rättningar och planeringar i skolan (är gymnasielärare i svenska och webbutveckling till professionen). ;) Nu funkar exempelvis lösenordspåminnelsen, se där! Den bästa tack jag kan få är att folk sprider denna sida till sina kompisar och kommer med idéer på förbättringar som kan läggas på hög till tider där jag får mer tid över (sommarlovet exempelvis). Så spread the word och låt förslagen hagla.

Visst vore det trevligt att kunna jobba deltid med detta, men pengarna i dagsläget från Svenska Spel räcker inte till för det på långa väger, men trivs rätt bra med att ha detta som ett sidoprojekt. Så länge folk förstår att det är det detta är och inte ringer mig och är sura för det ena och det andra ;)
fre 20 okt 22:13
Fredrik Tack för bra svar! Hatten av för Er! Systemet är sååå bra!!

Hoppas på många år med vinster med Tipsroboten!

/Fredde
sön 22 okt 12:45
Mattias Hamberg Tack själv :) Det är roligt att se att det funkar. Och ser man till kommentarerna jag får in att döma så verkar folk vinna rätt mycket pengar var och varannan helg via Tipsrobot. Och det är kul :)
sön 22 okt 14:49
Fredrik Jepp vi satte 13 och fick in 160.000 för 3 veckor sedan med Roboten :)
sön 22 okt 16:31
Carl Dumky Super system!
13 rätt ikväll 160000
Calle
sön 22 okt 23:04
Mattias Hamberg Alltså. Detta är ju helt sjukt. Grattis massor :)
mån 23 okt 11:09
Fredrik Tack! Otroligt system!

Grattis Calle!
mån 23 okt 20:48
Fredrik Nära 13 IGEN!! http://liverattning.se/1x2/2017-10-25/europatipset/holy-shit
ons 25 okt 23:24
Mattias Hamberg Oj! Hade nog varit hyfsad utdelning. Men snyggt tippat!
fre 27 okt 15:54
Fredrik Tack! Ja runt 300-500 TKR. BM hade dessutom EN man mer sista 30 min!
fre 27 okt 16:21